Net zoals Ralph, heb mijn oude decoder, volgens de procedure van proximus per Bpost terug gezonden op 22/02, heb een bewijs van verzending van Bpost en een e-tracking bevestiging van aflevering op 25/02, door Bpost. Op 02/03 eerste sms ontvangen van proximus al zou de decoder niet toegekomen zijn. Onmiddelijk per mail alle detail en bijlagen aan proximus doorgezonden. Vandaag tweede sms ontvangen van proximus met melding dat zij nog steeds geen decoder ontvangen hebben en verwittiging dat er 149€ zou verrekend worden op 14/03. Uiteraard ben ik hiermee niet akkoord en zal dit ook niet betalen.
Marc
Bladzijde 1 / 1
Beste Marc F,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
klik hier
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
klik hier
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Beste,
decoder staat nu ingeboekt als teruggebracht, dus het is ondertussen in orde !
Excuses voor de verwarring.
Groeten,
Tina
decoder staat nu ingeboekt als teruggebracht, dus het is ondertussen in orde !
Excuses voor de verwarring.
Groeten,
Tina
Dag Tina.b,
Vriendelijk bedankt voor deze bevestiging.
Groeten
Marc
Vriendelijk bedankt voor deze bevestiging.
Groeten
Marc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.