Skip to main content
Beste,



Ik heb een abonnement met een smartphone. Nu zou ik graag mijn restwaarde betalen. Wie moet ik hiervoor contacteren?



MVG
Emilie, hier kan je voor terecht via het gratis nummer 6000. Daar kan men je bij de facturatie dienst de nodige informatie doorgeven. Grtjs, Charlotte.
louter als bijkomede info:

waar je ook de link naar de afschrijvingstabel vindt.

Klik hier >

https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html



Hier -> https://www.proximus.be/afschrijving kun je de afschrijvingstabel raadplegen.

Of de afschrijving zelf berekenen indien je toestel niet in de lijst voorkomt

Neem een fictief Voorbeeld

Toestel van €349 Joint offer 24 maanden

Toestel aankoop €39 (staat op het kasticket)

Restwaarde op moment van aankoop -> €349 - €39 = €310

Abonnement loopt 24 maanden -> €310 / 24 = €12,92

Bijvoorbeeld na 8 maanden wil je weten hoeveel er mij nog rest

€12,92 *8 = €103,36 werd er reeds betaald.

Nieuwe restwaarde na 8 maand -> €310 - €103,36= €206,64 nog te betalen

-https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html

Reageer