Resterend belkrediet kwijt

  • 15 June 2019
  • 3 reacties
  • 388 Bekeken

Beste Proximus/ Pay and go medewerker.Ik kreeg enkele dagen geleden enkele berichten op mijn oude smartphone een aanmaning om mijn kaart opnieuw te herladen binnen 3 dagen.Ik heb dit niet gedaan omdat er nog een kleine 50€ belkrediet op stond.Dat mijn surfvolume weg is kan ik nog 'aannemen'.maar dat mijn resterend belkrediet en ev. bonus extra min.bellen gewoon foetsie is maakt mij boos.Ik heb 2 screenshots genomen.Daarop is te zien dat mijn krediet(#121#) gewoon op 0.00€ staat.Plus een screenshot van een bericht op 14 juni rond 01:14 van jullie dat er nog 4,71 € belkrediet opstond.Aan proximus.Ik slaap 's nachts.Kan die sms gewoon niet overdag.Soit.Ik heb niet meer gebeld en die 4,71 € zijn ook weg.Ik kan pay and go dus niet bellen want dat is een betaald nr.Trouwens.Resterend belkrediet is 1 jaar geldig.Logisch.Je belt toch op 1 maand zo een bedrag toch niet op.Graag mijn geld terug.Of ik herlaad nooit meer bij proximus.Graag een reactie en hulp.Dank u.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hey rarevis
Kan je het GSMnummer nog een keer doorgeven?
Dan kan ik eens kijken wat er gebeurd.
groetjes
Samantha
Ik heb een mailtje gestuurd naar jouw collega Samantha.Jammer dat die resterende 50€ eigenlijk data is.Ik heb nu bij instellingen dataverbruik de functie limiet i.v.m. dataverbruik ingesteld.Jammer dat Proximus geen sms heeft verstuurd vanaf dat de bonus bijna verstreken is zodanig dat die 50€ enkel voor te bellen is.Dan kan ik mijn 4G afzetten.Ik had vroeger een modem in huis met 150GB wifi.Gr Rarevis
Werd je door mijn collega gecontacteerd naar aanleiding van jouw mailtje?