Beste, ik zie overal op televisie de reclame voor proximus, waarbij men getallen hanteert van 49 € voor een volledig pakket.
Mijn vraag : wat doet u voor bestaande klanten ? Anders zeg ik mijn aansluiting op en kom achter een maand terug … tegen 49 €.
Mvg, Heydens Marc.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: een antwoord van Proximus kun je pas morgen verwachten als ze hier terug langskomen.
Oud zeer, al dikwijls aangehaald: niets!
Anders zeg ik mijn aansluiting op en kom achter een maand terug … tegen 49 €.
Ik geloof dat je pas als nieuwe klant wordt beschouwd na minstens zes maanden elders te zijn klant geweest. Je mag het altijd eens uittesten.
Als het gaat over een bestaande klant die de diensten stopgezet heeft wordt deze pas na 3 maanden beschouwd als nieuwe klant, dus ook voor eventuele promo's e.a.
mvg. Wilfried
Dag monza001,
Het betreft een promo voor 3 maanden voor nieuwe klanten, indien je hiervan wenst te genieten mag je de voorbije 3 maanden geen klant geweest zijn bij Proximus. Best informeer je via 0800 22 800 of je voor een getrouwheidsvoordeel in aanmerking komt!
Groetjes,
HeidiE
Het betreft een promo voor 3 maanden voor nieuwe klanten, indien je hiervan wenst te genieten mag je de voorbije 3 maanden geen klant geweest zijn bij Proximus. Best informeer je via 0800 22 800 of je voor een getrouwheidsvoordeel in aanmerking komt!
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.