Ik ben recent overgestapt van het systeem van herlaadkaarten naar een vast abonnement. Bij het overschakelen had ik nog 23€ belkrediet die ik momenteel ook niet verbruik doordat ik nu een abonnement heb waarvoor ik maandelijks betaal. Als ik #121# intoets zie ik het bedrag, maar er staat wel geen vervaldatum bij. Toch, aangezien ik nu via een abonnement werk, hoeft dat bedrag niet meer toegankelijk te zijn. Kan ik dat op de één of andere manier terugkrijgen?
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op uw Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit automatisch in mindering gebracht op uw 1ste factuur.
Bedankt voor de info.
Ik heb reeds een eerste factuur voor het abonnement betaalt en dat was 17,60€ voor fullcontrol S. Op de website vind ik het abonnement voor 15.99€ dus het lijkt me niet dat er 23€ werd afgetrokken...Op de website staat ook dat ik 23€ krediet heb (onder "mijn producten>bekijk en configureer mobiele opties>verbruik"). Best eens contact opnemen met de helpdesk...
Ik heb reeds een eerste factuur voor het abonnement betaalt en dat was 17,60€ voor fullcontrol S. Op de website vind ik het abonnement voor 15.99€ dus het lijkt me niet dat er 23€ werd afgetrokken...Op de website staat ook dat ik 23€ krediet heb (onder "mijn producten>bekijk en configureer mobiele opties>verbruik"). Best eens contact opnemen met de helpdesk...
Ter info: de Proximus medewerkers kunnen dit natrekken als ze hier uw post lezen.
Dag ahp,
We hebben dit voor je nagekeken en je hebt inderdaad nog een krediet van 23.21 EUR dat je moet terugkrijgen.
Nu gaat dit van de volgende factuur in mindering. Het kan zijn dat hier 1 of 2 facturen overgaan vooraleer dit in mindering gaat.
Mocht het op de volgende factuur toch niet in orde zijn laat je het maar weten.
Met vriendelijke groeten
KoenN
We hebben dit voor je nagekeken en je hebt inderdaad nog een krediet van 23.21 EUR dat je moet terugkrijgen.
Nu gaat dit van de volgende factuur in mindering. Het kan zijn dat hier 1 of 2 facturen overgaan vooraleer dit in mindering gaat.
Mocht het op de volgende factuur toch niet in orde zijn laat je het maar weten.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Hey Koen,
Bedankt voor de opvolging. Ik laat het weten moest het niet in orde zijn.
Met vriendelijke groeten,
ahp
Bedankt voor de opvolging. Ik laat het weten moest het niet in orde zijn.
Met vriendelijke groeten,
ahp
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.