Skip to main content

Sinds vrijdag het kanaal : "Q2HD"  zendt de versie in SD. Kan iemand bij proximus dat oplossen ? Dank u. 

Op het forum komt tijdens het weekend niemand van Proximus zelf hier langs, maar je kunt wel tijdens het weekend bellen op het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk.


Paul,

 

We hebben dit deze morgen vroeg doorgestuurd naar ons engineering team. Zij zullen dit nakijken. Want na testen hier bleek het hier hetzelfde probleem te zijn.


Dank u aan de mensen die het probleem hebben opgelost.


Hetzelfde probleem met Njam HD. De SD versie staat op de HD kanaal. 


Update van mijn eigen bericht nu is het beurt van Vtm HD. De SD versie staat op de HD Kanaal. Wat gebeurt er bij Proximus ????

 


mss toch eens de decoder heropstarten (stroom even onderbreken) of zelfs beter eens resetten > klik hier


Paul,

 

Ik heb dit even getest en hier staan de zenders niet meer gewijzigd op dit moment.

Bij welke zenders ondervind je het probleem nu momenteel nog?

Enkel nog VTM?


Reageer