Helaas lukt het niet om de toepassing correct te gebruiken terwijl dit wel in haar abonnement zit.
Kan iemand tips geven om dit correct te kunnen configureren a.u.b.
Met dank
Bladzijde 1 / 1
Nu wordt een login en paswoord gevraagd als je de public wifi wenst te gebruiken.
Dit is het zelfde als vroeger dus zelfde “wachtwoord” en “*******@proximuswifi.be” als login
@Alain_Clement
Je kan je Public Wi-Fi account nakijken door in te loggen op My proximus.
Je gaat vervolgens naar mijn producten, naar (onderaan) Proximus Public Wi-Fi.
Op deze pagina zie je het aantal gebruikte accounts voor Public Wi-Fi. Je kan hier ook je login vinden en je hebt de mogelijkheid om je paswoord te wijzigen.
Laat maar weten of het lukt.
Geert
@Alain_Clement
Je kan je Public Wi-Fi account nakijken door in te loggen op My proximus.
Je gaat vervolgens naar mijn producten, naar (onderaan) Proximus Public Wi-Fi.
Op deze pagina zie je het aantal gebruikte accounts voor Public Wi-Fi. Je kan hier ook je login vinden en je hebt de mogelijkheid om je paswoord te wijzigen.
Laat maar weten of het lukt.
Geert
Geert,
Ik probeer asap nogmaals.
Is het nodig dat mijn vrouw een nieuw “myproximus”-profiel aanmaakt om het te doen werken?
Hieronder de screenshots, met verborgen nummers.
Bij haar nummer zie ik dat er nog een account vrij is om te verbinden met public wifi.
De nodige gegevens kan ik eventueel in een privébericht versturen mocht het toch niet lukken.
Ik kan mij vergissen maar indien Px-medewerkers mij niet tegenspreken vermoed ik dat:
u 3 public WiFi accounts (internet + 2 GSM)
u er 2 in gebruik hebt (internet + 1 GSM)
u voor de GSM van uw vrouw een eigen specifieke MyPx account dient te creëren (eventueel eerst terug verwijderen en vervolgens opnieuw installeren)
u via het specifieke MyPx account op de GSM van uw vrouw de 3e public WiFi toegang dient te activeren voor/via het nr van uw vrouw
uiteraard kunt u ook altijd zonder gebruik te maken van de app gebruik maken van Px public wifi in de omgeving: beschikbare WiFi netwerken detecteren en vervolgens met de login/paswoord combinatie ...@proximuswifi.be gebruik te maken van het gekozen Px public wifi netwerk
Succes
kun je dan met het “wachtwoord” en “*******@proximuswifi.be” login niet op iedere smartphone (met abo) inloggen zoals bij een prepaid kaart, ik heb toch maar één account nodig voor mijn verschillende prepaid smartphones waar ik inlog met het zelfde “wachtwoord” en “*******@proximuswifi.be” login ?
@Martin uiteraard
uiteraard kunt u ook altijd zonder gebruik te maken van de app gebruik maken van Px public wifi in de omgeving
ik vermoed dat het de bedoeling is/as dit te doen rechtstreeks zonder gebruik te moeten maken van een login/paswoord
Die login moet je toch niet iedere keer invoeren, als ik dagelijks verschillende keren via de 3 smartphones hier via proximus public wifi werk dan moet ik toch niks invoeren, of bedoel jij nog iets anders mss.
@Martin zie vraag auteur
Nu wordt een login en paswoord gevraagd als je de public wifi wenst te gebruiken
Ik veronderstel dat a) jij de betrokken info bewaard hebt op uw toestel en b) vermits jij gebruik maakt van P&G (geen abo) gewoon een public wifi netwerk kiest/aanduidt in de lijst van voorhanden gedetecteerde wifi netwerken correct?
Nu wordt een login en paswoord gevraagd als je de public wifi wenst te gebruiken
dit werd mij natuurlijk ook gevraagd bij mijn nieuwe smartphone die ik nog zolang niet aangeschaft heb en daarom dat ik niet begrijp dat het bij de auteur niet gaat met het oude login gegevens zoals het vroeger wel ging.
maakt dat dan uit of je zelf public wifi kiest of dat het de app is die die kiest.
Enfin er is hier iets dat ik niet goed kan volgen….
@ Martin
maakt dat dan uit of je zelf public wifi kiest of dat het de app is die die kiest.
Inderdaad en “ja maar” t.t.z.
1 ik hoop dat het probleem van de auteur op basis van bovenstaande en met behulp van Proximus medewerkers uit de wereld kan geholpen worden
2
Schakel automatisch tussen mobiel internet en gratis wifi
Elk gsm-abonnement beschikt over een eigen volume voor Public Wi-Fi. Als u het volume van uw internetabonnement gebruikt, dan wordt dit automatisch afgetrokken van uw maandelijks internetverbruik (vaste lijn)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.