Proximus TV werkt niet op mijn Mac book. Ik heb de laatste update macOS Mojave op mijn laptop. Als ik via Safari probeer krijg ik wel het menu met live tv en mijn opnames. Als ik echter een programma aanklik lukt het niet. Heb dit ook via Firefox geprobeerd maar ook hier krijg ik de menu en kan alles aanklikken maar dan komt er een popup dat er iets verkeerd ging en opnieuw te proberen. Dit lukt echter nooit. Graag hulp om dit op te lossen. Dank
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
je mag je klantnummer ingeven op je profiel aub
dan kijken we het profiel eens na.
Groeten Geert
je mag je klantnummer ingeven op je profiel aub
dan kijken we het profiel eens na.
Groeten Geert
Dag Geert,
Klantennummer is toegevoegd.
mvg,
Klantennummer is toegevoegd.
mvg,
Heb je ook een soortgelijk probleem bij de Pickx app op jullie smartphones, of gebeurt het enkel bij de website op de Mac?
Op één smartphone lukt de pickx app perfect.
Op de andere smartphone gaat de app niet open.
Op de andere smartphone gaat de app niet open.
Zoëven nog eens geprobeerd op een ander MacBook. Bij het aanklikken van een programma blijft deze hangen. Er verschijnt een popup om Silverlight te installeren. Deze kan echter niet aangeklikt worden
Kan je even de cache en cookies van jouw browsers wissen en opnieuw proberen? Best herstart je ook nog jouw toestel dan.
Welke modellen iPhone heb je precies?
Welke modellen iPhone heb je precies?
Heb ik nu gedaan. In Safari krijg ik de melding dat TV enkel kan beken worden via Firefox, Chrome, Edge hoewel ik vroeger probleemloos via Safari kon kijken.
Via Firefox lukt het echter ook niet. Heb ook daar cache en cookies verwijderd, maar telkens als ik een programma aanklik verschijnt popup 'Oeps!Er ging iets verkeerd...Probeer het opnieuw.'.
Op I-phone10 lukt het perfect. Sinds upgrade naar Pickx werkt dit niet meer op I-phone 5SE.
Via Firefox lukt het echter ook niet. Heb ook daar cache en cookies verwijderd, maar telkens als ik een programma aanklik verschijnt popup 'Oeps!Er ging iets verkeerd...Probeer het opnieuw.'.
Op I-phone10 lukt het perfect. Sinds upgrade naar Pickx werkt dit niet meer op I-phone 5SE.
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.