Skip to main content
Steeds weer onderbrekingen op Proximus tv via de website op laptop.

Dit duurt nu al een hele tijd.

"oeps er ging iets verkeerd !! Probeer het opnieuw".

Geen fulscreen beeld meer mogelijk!!

Slechte beeldkwaliteit. Echt triest en dit sinds de nieuwe site actief is !!
Dag Guido, via welke browser ga je dit uitvoeren?
Hallo Charlotte,

Problemen manifesteren zich bij iedere browser.
Guido, lukt dit op een smartphone wel probleemloos?
Bij app op smartphone geen probleem.

Enkel via de website.
Gisteren geen onderbrekingen maar geen echt fulscreen mogelijk zoals voorheen. Blijft steeds een zwarte rand
Guido, ik geef dit nog even door aan ons IT team ter nazicht.
Normaalgezien is fullscreen nog steeds mogelijk via het vierkantje rechts onderaan. Krijg je die zwarte balk dan rondom je hele beeld of enkel aan de zijkant vb ?
Hallo,

Ben vandaag 27/05/2019 terug klant geworden en alles is vlot verlopen met de installatie doch we krijgen de Proximus tv app niet aan het werk op de laptop en ook niet op onze tablets. Geef nochtans de juiste gegevens in maar de app sluit terug na invoering gebruikersnaam en passwoord.

Kan iemand van Proximus via deze weg soms helpen?

Mvg,

Roerdomp18

Klantnummer: 4*****
Ter info: aangezien het reeds 22u is zal het pas voor morgen zijn als de proximus medewerkers hier terug langskomen.
Roerdomp, ik zie alvast een geslaagde connectie met een ipad deze morgen om 7.14u.



Mvg



Charlotte