Skip to main content
Bij het aanmelden op de tv app van proximus krijg ik telkens de melding dat deze niet geactiveerd is voor mijn account.

Kan iemand mij hier bij helpen?

Alvast bedankt!
zie je op http://myproximus.be de "proximus pickx app" staan (onder mijn producten)





Neen.
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je pickx profiel even verwijderd en even terug toegevoegd.

Grtjs,



Charlotte
Kan je dit nu even opnieuw proberen? Ik heb je pickx profiel even verwijderd en even terug toegevoegd.

Grtjs,



Charlotte






Neen, staat er nog steeds niet tussen
Je moet niet op je MyProximus profiel kijken nu, ik zou graag hebben dat je even gaat inloggen op de Pickx app.

Dit moet probleemloos werken. Het account staat volledig correct toegevoegd nu.
Je moet niet op je MyProximus profiel kijken nu, ik zou graag hebben dat je even gaat inloggen op de Pickx app.

Dit moet probleemloos werken. Het account staat volledig correct toegevoegd nu.




Oke , werkt
Heel raar want om 12.40u was er een geslaagde aanmelding op de Proximus Pickx app met een Huawei toestel

Reageer