Beantwoord

Proximus tv app


Zoals zovelen hier dezelfde problemen " deze login is niet gekoppeld aan een Proximus account" en dat spelletje is nu al drie weken aan de gang , bellen en chatten met medewerkers van Proximus en niets wordt opgelost! Hopelijk gaat het hier wat beter of ander vliegt Proximus terug buiten.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 5 March 2019, 09:37

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag jc64,

kan je jouw login die je gebruikt voor Proximus TV app eens doorsturen via Privé-bericht?

Dan kan ik de koppelingen en verbindingen controleren.

Je kan een privé-bericht sturen via:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

MVG,

Yorick
Hallo, ik heb het gevraagde gestuurd.

Mvg,
Jc64
Reputatie 7
Badge +4
Jean Claude, ik heb hiervoor een IT ticket aangemaakt. Als alles goed verloopt moet dit probleem tegen vanavond zijn opgelost.

Grtjs, Charlotte
De Tv App werkt nu, bedankt hiervoor,

Mvg,
jc64
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen! Fijne dag nog. Grtjs, Charlotte
Beste, ik heb hetzelfde probleem. Kan hier ook eens naar gekeken worden aub?
Ter info: dit zal pas voor maandag zijn aangezien het Proximus team hier op zondag niet langs komt op het forum.
Hier net hetzelfde probleem. Kan niet inloggen op de TV-app terwijl ik wel kan inloggen met mijn gegevens op MyProximus.
Reputatie 7
Badge +3
Wallie86

Je mag me via http://Wallie86 je my Proximus login even doorsturen.

Groeten Geert
Ik denk dat Geert via deze link bedoelde
>
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad,

Bedankt Martin :-)

Geert
Reputatie 7
Badge +3
Iriis

Je mag me via deze link je My Proximus login even doorsturen.

Groeten Geert

Reageer