Sinds donderdag Proximus familus genomen (na10jaar andere provider)
Wel Proximus tv op de tablet
: Deze login is niet gekoppeld met een Proximus tv account
? Iemand hier een oplossing voor?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: dit zou kunnen aangezien je nog maar enkele dagen nieuwe klant bent blijkbaar en nog niet alles op punt gezet werd.
Je kunt ondertussen al eens kijken op http://myproximus.be of je ProximusTV al aan je MyProximus account gekoppeld staat, maar als het zo is en toch nog niet werkt zal het wachten worden tot morgen als de Proximus medewerkers hier weer terug langs komen op het forum om je instellingen op je profiel eens na te trekken en er eventueel aanpassingen aan door te voeren.
Als bijkomende info; hoe krijgt u TV op uw gsm, tablet of computer
Je kunt ondertussen al eens kijken op http://myproximus.be of je ProximusTV al aan je MyProximus account gekoppeld staat, maar als het zo is en toch nog niet werkt zal het wachten worden tot morgen als de Proximus medewerkers hier weer terug langs komen op het forum om je instellingen op je profiel eens na te trekken en er eventueel aanpassingen aan door te voeren.
Als bijkomende info; hoe krijgt u TV op uw gsm, tablet of computer
Dag,
Alvast bedankt voor de reply.
Ik zal nog even wachten tot we paar dagen verder zijn. In myproximus - mijn producten staat Proximus tv app al wel aangeduid als inbegrepen.
Alvast bedankt voor de reply.
Ik zal nog even wachten tot we paar dagen verder zijn. In myproximus - mijn producten staat Proximus tv app al wel aangeduid als inbegrepen.
Ik zie dat je Proximus tv profiel nu in orde staat , het zou dus moeten lukken om in de proximus tv app in te loggen.
Beste,
Is ondertussen ook in orde.
Dank u voor de snelle respons.
Is ondertussen ook in orde.
Dank u voor de snelle respons.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.