Vanmorgen word ik opgebeld door "iemand van proximus" omdat mijn echtgenote, die eerst opgebeld werd, hun doorverwezen heeft naar mij omdat ik over de technische kant ga van onze installatie.
Het komt er op neer dat "Proximus" bezig is hun klanten te persoonlijk te bezoeken om hun goedkopere? formules voor te stellen cq aan te bieden. Heb ik hier te maken met een zelfstandige Proximus uitbater die persoonlijke klanten ronselt?
Ik ruik toch een beetje onraad omdat de persoon aan de lijn mij niet kan uitleggen hoe ze aan het (mobiele) telefoonnummer van mijn echtgenote komen want die is helemaal GEEN klant bij Proximus en is dat ook nooit geweest. Er wordt dan een beetje langsheen gepraat door "departementen die informatie al dan niet hebben doorgegeven". Vreemd genoeg kennen ze wel ons "klantendossier" bij Proximus. Do I smell a rat?
Kan er hier iemand daar verheldering bij brengen? BVD
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel