Ook bij mij werkt de app niet. Wanneer nieuws aub ?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Er werd in verschillende topics hieromtrent door de proximus medewerkers medegedeeld dat, van zodra er van de betrokken dienst feedback ging komen ivm met de oplossing, het hier zou gemeld worden op het forum.
En hoe lang zou het nog kunnen duren? En met welke compensatie?
Laat ons hopen dat maandag iemand van Proximus (als ze hier op het forum terug langskomen) hier meer kan vertellen over de stand van zaken.
Frans,
Ons IT team is hiermee bezig samen met Apple. Wij hebben momenteel zelf nog geen verdere info, maar als wij hier verdere info over verkrijgen, zullen wij deze communiceren op het Forum.
Mvg
Charlotte
Ons IT team is hiermee bezig samen met Apple. Wij hebben momenteel zelf nog geen verdere info, maar als wij hier verdere info over verkrijgen, zullen wij deze communiceren op het Forum.
Mvg
Charlotte
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.