18 november zonder internet,tv,telefoon gevallen we zijn reeds de 19 vandaag 16uur van pier naar pol gestuurd nog altijd geen oplossing gevonden denk da ik naar concurrentie zal overgaan .is het zo dat ze klanten behandelen reeds klant sedert 1983 maar rekeningen moeten wel op tijd betaald worden
Dag Johan goeiemiddag.
Ik betreur je berichtje.
Graag wil ik je volgende communicatie doorgeven. Momenteel is er een algemeen probleem in je regio met de fiber verbindingen. Ons technisch team zijn ervan op de hoogte en zijn er mee bezig. Zij doen het nodige om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Je bent niet de enige die bij dit probleem is betrokken en we doen er alles aan om te zorgen dat je asap terug je internet en tv kan gebruiken.
Dit begrijp ik maar waarom kunnen ze de mensen niet verwittigen of op de hoogte brengen van de panne dit is toch niet normaal dat dit nu al 2dagen duurt zal dit aangepast worden aan onze factuur mensen die hier ook wonen vinden ook dat er niet gecommuniceerd word
dan kunnen ze een compensatie voor je bekijken.
Hopla we zijn dag 3 en nog altijd niets hoe lang zal dit nog duren hoor nu dat er al verschillende mensen zijn met glasvezel die dit ook hebben eerst aankondigen in knokke-Heist met toeters en bellen maar na een maand alles plat??
Hoera na 2 1/2 Dag terug internet bedankt technieken proximus
Ik zal een ticket creëren zodat je gecontacteerd zal worden door een medewerker die met jou een tegemoetkoming zal overleggen.
Je mag me een contactnummer doorsturen via een privé bericht.
Geert
Beste geert hoe kan ik een privé bericht doorsturen met mijn nr. Naar u
Sorrie heb het al gevonden
klikken op
je vandaag nog opgebeld worden door een medewerker.
Case id: 43765094
mvg
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.