Ik ben veranderd van smartphone.
Op mijn oude ( Motorola Moto G 3rd Gen Android ) kon ik gemakkelijk “Proximus Home Optimizer” installeren en inloggen. Mijn vrouw gebruikt nu deze smartphone.
Op mijn nieuwe ( Nokia 7.1 Android ) kan ik het installeren, maar telkens als ik wil inloggen, verschijnt :
“Dienst niet beschikbaar…. Gelieven later te proberen “
Dit is al een ganse week zo.
Bladzijde 1 / 1
app al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Al een drietal keer. Op de oude heb ik het ook eens afgehaald en terug er op gezet. Geen problemen.
De nieuwe zou de allerlaatste "Android" hebben. Dit de oorzaak ?
De nieuwe zou de allerlaatste "Android" hebben. Dit de oorzaak ?
Mss wel, maar wie weet weten ze bij Proximus daar wel meer van en kunnen ze u verder helpen als ze je post lezen hier.
Dan wacht ik maar op een reactie van een 'proximus-specialist'.
Moest er op de lange duur geen reactie komen van hen, kun je een Privébericht sturen (klik hier) en er eventueel de link naar je post hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/proximus-home-optimizer-47104
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/proximus-home-optimizer-47104
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Van zodra ik nieuws heb laat ik je iets weten.
Probleem is opgelost ! Bedankt !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.