Kan iemand van proximus nakijken of er een interventie vd lassers/grondploeg gepland staat als ik het telnr hier geef ? (probleem = geen kiestoon meer en nu ook traag internet , vrij zeker kabel in de straat beschadigd)
De technieker is het na 5 min afgebold en nooit meer iets van gehoord , heeft ook het lef om ons NA VERTREK nog producten proberen aan te smeren zoals tv via de klantendienst , diepe zucht.....
Bladzijde 1 / 1
rtt4life, kan je ons via privé-bericht het nummer eens doorsturen?
Dan kijken we na wat er ingepland staat.
Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijken we na wat er ingepland staat.
Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
is verstuurd
De technieker heeft het geval inderdaad doorgestuurd naar het lasteam. Zij zijn momenteel bezig met het na te kijken en het nodige te doen om het te komen herstellen. Een mogelijke tijdsduur kunnen we er nog niet op plakken.
ok bedankt
ik ga er vanuit dat de internetsnelheid dan ook terug omhoog gaat naar de normale stand
nu 5 mbit (bbox3 modem tool gecheckt) ipv voordien 50mbit
ik ga er vanuit dat de internetsnelheid dan ook terug omhoog gaat naar de normale stand
nu 5 mbit (bbox3 modem tool gecheckt) ipv voordien 50mbit
Wanneer de nodige herstellingswerken uitgevoerd zijn, zal je terug de volledige capaciteit ontvangen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.