Beantwoord

Proximus factuur bij Netflix is niet beschikbaar

  • 28 March 2019
  • 9 reacties
  • 251 Bekeken

Beste
Heb ondertussen al een paar berichten gelezen van mensen die hetzelfde voor hebben als mij, ook heb ik reeds cookies verwijderd, gereset en aan en uit gezet en niets werkt. Kunnen jullie dit aub nakijken?

Alvast bedankt, we zijn ondertussen ook al 2 maand klant bij proximus.
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 April 2019, 20:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste MarisseB,


Kan ik u misschien helpen?

Indien ja, graag uw klantnummer en dit met een beknopte uitleg van uw vraag/probleem.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Dag Joel,

Mijn klantnummer is 6****[Edit Wim].
Ik Ben 2 maanden geleden overgestapt naar Proximus-bundel met Netflix inbegrepen. Aangezien we nog een lopende abonnement hadden bij Netflix zelf hebben we die opgezegd zoals gezegd werd door proximus en na de afloopdatum ons weer aangemeld op TV en geprobeerd op de optie factuur via proximus te drukken. Telkens ik dat doe krijg ik echter het bericht `Dit betaalmogelijkheid is nu niet beschikbaar'. Ik had ondertussen al wat zitten opzoeken naar vergelijkbare gevallen. Daar werd gezegd de digicorder even uit het stopcontact te halen, eventueel te resetten en cookies te verwijderen, maar alles is tot nu tevergeefs geweest.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
hi marissa

Kan je de procedure om Netflix te activeren nu nogmaals proberen ?
dit zou nu moeten werken

Mvg
jonathan
Beste Jonathan,

Nogmaals geprobeerd en werkt nog steeds niet. “Dit betaalmiddel is momenteel niet beschikbaar” komt er weer op.

Wat nu?

Mvg Marissa
Reputatie 7
Badge +4
Hey Marissa,

Ik heb een aanpassing uitgevoerd, kan je nog eens opnieuw proberen.

Groetjes,

Thierry
Beste Thiery

Moet ik eerst nog eens resetten vooraleer ik opnieuw probeer? Heb nogmaals geprobeerd en betaalmiddel is nog steeds niet beschikbaar. Daarna weer gereset en betaalmiddel is nog steeds niet beschikbaar.

Mvg
Ik heb alle instellingen heropnieuw gedaan van nul af aan. Kan je het alvast nog eens proberen? Je decoder zal gewoon nog even moeten herstart worden.
Yes eindelijk gelukt! Super bedankt

Mvg
Graag gedaan, Marissa! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden 🙂