27/11/2018 kreeg ik van proximus dit bericht : "we hebben het profiel van de cloud opnieuw gekoppeld. Nu moet je de app nog verwijderen en opnieuw installeren. Indien er dan nog niet de mogelijkheid is om een update te doen, laat ons dit gerust weten dan sturen wij het door naar onze IT". Ik heb geprobeerd deze te verwijderen wat niet lukte. Die dag heb ik hen volgende per mail geantwoord :"De app staat op een pc. Ik krijg de melding dat hij niet kan worden verwijderd omdat hij wordt gebruikt. Ook na het afsluiten van de cloud blijft deze melding.
Wanneer ik hem opnieuw installeer krijg ik gewoon de oude versie."
Nog steeds heb ik geen oplossing gekregen en worden er al 3 maanden geen back ups meer genomen.
Iemand hier die kan helpen?
Bladzijde 1 / 1
Veerle, kan je ons via een privé bericht even de login van je MyProximus doorgeven? Dan kijken we het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.