Ik schrijf hier i.f.v. de niet-levering van een smartphone Galaxi. Deze moest in principe al geleverd zijn op maandag (14 dagen geleden). Betrokkene bleef telkenmale de hele thuis thuis. Tot VIER keer heeft de man zich aangemeld. Eén keer was zijn scanner stuk zodat hij de smartphone niet kon overhandigen (???), twee keer was het dossier zogezegd niet in orde (???) en één keer was betrokkene - volgens hem - niet aanwezig. Had een verkeerd nummer: 20 i.p.v. 020 (???).
Bovendien nam mijn vriendin verschillende keren contact op met Proximus en met de maatschappij die de levering deed. Veel baatte dat niet. Men verwees naar elkaar dat het misgelopen was. Uiteindelijk was er toch iemand van Proximus die haar verhaal wenste te rapporteren (vrijdag 29 maart)en ... er werd een klacht geformuleerd. Men ging alles zo snel mogelijk regelen. Tot nog toe echter zonder gevolg echter!!! Graag een antwoord en ... actie voor een vlugge rechtzetting!!! Dank!
Beste antwoord door IngeDC
Bekijk origineel