Vraag

Programmas worden niet volledig opgenomen

  • 24 December 2019
  • 6 reacties
  • 406 Bekeken

Goedendag,

 

ben ik de enige hier die met de digitale recorder programmas probeert op te nemen en deze dan niet altijd volledig krijg?  Soms is het programma al bezig en op andere momenten is slechts de helft van het programma opgenomen zoals afgelopen vrijdag toen The Good Doctor hier al na 20 minuten in de aflevering afsprong.

 

De instelling zijn om het hele programma op te nemen.  Twintig minuten voor de start van het programma beginnen op te nemen.  En een half uur na het einde van het programma nog door op te nemen.  

 

Hoe kan het dan in Godsnaam dat je je programmas in Godsnaam niet volledig krijgt?  

 

Is dit weer een leuke verdoken manier van Proximus om extra geld aan de klanten te verdienen?  Als je immers nadien je programma opvraagt kan je er wel lekker 2,99 euro voor betalen!  Lekker dubbel betalen dus.  Eerst je abonnement en dan nog eens om effectief je programma te kunnen zien omdat Proximus knoeit en weigert je programmas correct op te nemen.

 

Echt waar, ik ben het kotsbeu aan het worden hoe onbetrouwbaar Proximus is met zijn digitale recorder.

 

 


6 reacties

je zou best je toestellen een heropstarten 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Voor de rest kan altijd iemand van Proximus zelf eens voor u nakijken om de ontbrekende opnames voor u terug te zetten.

We zijn afhankelijk van de zenders om correct mee te delen aan de decoders wanneer een programma stopt en een nieuwe begint.

Daar dit jammer genoeg niet altijd goed loopt, kan de ‘voorgaande’ of ‘daaropvolgende’ uitzending wel worden bijgeplaatst zodat je op die manier toch het door jou gewenste programma volledig kan bekijken.
Kan je even zeggen over welke uitzendingen het precies gaat, zoals zender, titel, tijdstip, etc..? 

De digitale recorder is al ontelbare keren volledig heropgestart.  Dat is ook de enige uitleg die je altijd aan de telefoon krijgt en dan beweren ze dat het opgelost is, maar dat is dus niet zo.

 

Als men afhankelijk is van de zenders dan verschiet ik er van dat niet meer mensen klagen hierover.  Misschien moet proximus dan maar eens alles wat langer gratis laten opvragen door de klanten en de rekening dan naar de zenders doorsturen.  Ik neem aan dat proximus dan nu duizenden klachten heeft over The Good Doctor en deze aflevering gratis zal aanbieden om volledig te zien aan al zijn klanten die dan maar een gedeeltelijke aflevering hebben gekregen.  

Reputatie 5
Badge +2

ik heb per toeval  juist naar de good dokter gekeken en die was volledig opgenomen, ik heb de uitzending volledig kunnen kijken

Ik heb dan nu toevallig een paar problemen gehad met een film die op pickx staan als op kijken op decoder maar op de tv staan ze niet en zijn ze ook niet te bekijken

Het is inderdaad zo dat niet iedereen de zelfde problemen ondervindt met opnames bv zoals bij @GS392310 ook het geval is kan het zijn dat de programmagids niet op tijd ingeladen werd daarom dat ik voorstelde om eens de decoder herop te starten wat dan kan zorgen dat de programma gids correct ingeladen wordt maar da t is ook niet altijd de oplossing je kunt het alleen maar proberen en dikwijls als het al te laat is!

Nou, het probleem is hele creatief opgelost door proximus.  Ze hebben snel alle afleveringen van The Good Doctor uit hun opvraag catalogus gehaald dus nu kan je er niets meer van zien en moeten ze dus de aflevering ook niet gratis aanbieden om hun geknoei goed te maken.  Proficiat proximus.

Reageer