Sinds enkele weken heb ik weer dezelfde problemen als een jaartje geleden met de Proximus TV app op een ipad met ios versie 9.3.5 . Je kan een programma beginnen te bekijken en na een paar minuten hapert de klank en gaat deze achter lopen op het beeld. Eender welke zender of deze nu HD is of niet, live of niet. Als je het programma dan stopt dan vlieg je uit de app en moet je terug openen en zender selecteren ... tegen dat je dit een paar keer hebt gedaan is je programma over.
De app reeds eraf en er terug op geïnstalleerd ... ruimte vrij gemaakt op de ipad ( al staat er amper iets op ) ... software update van de ipad ... software is up to date .... aan en af => geen resultaat ... Ik werk met de ipad via wifi, deze ook al aan en af gezet maar maakt niets uit ....
Wat zou er aan de hand kunnen zijn ?
Bladzijde 1 / 1
Gebruik je de app ook op andere toestellen ? Heb je daar hetzelfde probleem? Kan je ook eens testen via 4G of je dan het probleem ook hebt ?
Ik gebruik de app. ook op een iPhone met iOS 12.3.1 zowel op 4G. als op WiFi. Ook daar komt deze fout soms voor wel minder frequent. Op wifi of 4G maakt mi. niet veel uit. Het rare is dat ik deze problemen ook vorig jaar heb gehad op dezelfde toestellen en dat deze na melding na een tijdje verdwenen zijn en nu zijn ze er weer zonder dar er iets is veranderd bij mijn toestellen. iPad geen up-date gehad iPhone wel .... .
Ik kijk uit of jullie een oorzaak kunnen vinden.
Ik kijk uit of jullie een oorzaak kunnen vinden.
Louter ter bijkomende info:
Het is wel zo dat er ook problemen met de cloud app zijn sinds de update naar iOS12.3.1 !
Het is wel zo dat er ook problemen met de cloud app zijn sinds de update naar iOS12.3.1 !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.