Sinds even heb ik problemen met het overzicht van mijn facturen. En het wordt precies alsmaar erger. Momenteel zie ik geen facturen meer staan. En als ik een betaling wil lanceren via de mobile applicatie probeert hij een betaling te doen met het verkeerd bedrag. Ik heb al meermaals gehad dat de applicatie vreemd reageerde. Dat ik mijn verbruik niet meer kon zien of dat hij zegt dat mijn account niet bestaat. Zelfs na herinstallatie van de mobile applicatie blijft hij vreemd doen? Wat is er aan de hand? Vroeger was heel tevreden over hoe alles werkte maar sinds dit jaar laat het aan de wensen over. Zoals ik al zei gaat het niet enkel over de mobile applicatie maar ik heb dezelfde probblemen op de web toepassing.
Bladzijde 1 / 1
Dag mahieus87,
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Het dossiernummer werd toegevoegd in je profiel.
Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Het dossiernummer werd toegevoegd in je profiel.
Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.