Skip to main content
Ik wil graag een extra prepay simkaart kopen, alles lukt tot ik wil betalen met mobile pay. (QR coide)

Dan komt er een technische foutmelding.

Tevens ook geprobeerd met een mastercard en zelfde melding.

Er is niet met mijn rekening want op andere site kan ik dus wel betalen via mobile pay.

Gevraagd aan een vriend of hij eens wilde proberen en bij hem lukte het ook niet , technische fout.



Iemand die dit ook ondervind?
Ter info: hier op het forum zal er niemand van proximus je verder helpen aangesien ze in het weekend niet op het forum langskomen.



NB: wel is het mogelijk tijdens het weekend om de helpdesk te raadplegen voor technische problemen op het gratis nummer 0800 22 800 ( administratieve problemen niet op zondag)
Dag JohnK.,

Heb je al geprobeerd via een andere browser? Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Mocht dit nog steeds niet lukken, kan je best even langskomen in een Proximus Shop.

Groetjes,

Antonella

Reageer