Skip to main content
Blijkbaar een onmogelijke opdracht voor Proximus in zijn geheel ? Klant is dupe van malafide werking intern bij Proximus.



Bij klantendienst wordt er verwezen naar een totaal andere dienst die instaat voor de verwerking van de punten en de verzending van de Proximus producten. Wanneer je als klant bereidt bent om zelf contact te willen opnemen met deze dienst krijg je aan de telefoon het antwoord: "deze is niet te bereiken meneer, we maken een ticketje aan en sturen deze door met melding hoogdringend, want u wacht al lange tijd". En daarmee lijkt de kous af. Na het gebruik van verschillende contactkanalen, krijg je nog steeds geen passend antwoord. (telefonisch, via mailverkeer, via chat) Verschillende mogelijke redenen volgens klantendienst; Het kan te maken hebben met de stockvoorraad, het kan dit en het kan dat,... daar heb je als klant bitter weinig aan=geen transparantie en onduidelijke communicatie.



Nu vandaag (17/01/2019) wordt er via de Proximus chat verwezen naar een dossier met nummer 37024084 (R0000001100009RQMM) die is opgesteld binnen Proximus op 09/01/2019. Deze verwijst naar een bestelling (Twist 40 HD?) die een Proximus medewerker op eigen houtje heeft opgesteld,besteld en verwerkt (die niet door klant werd gevraagd) en bij bevestiging hiervan via inkomende mail heb ik diezelfde dag nog telefonisch geannuleerd. Toch is de dag daarop de postbode komen aanbieden bij mijn grootvader, en deze heeft het pakket (terecht) geweigerd.



Is het nu zo moeilijk om een Twist Trio 304 te verzenden zoals gevraagd ?(R4WEBSHOP002374295)
Geen reactie

Reageer