Hallo
Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02*****, klantnummer: *****
PS: Heb een glasvezel-verbinding.
Dank bij voorbaat.
telnr en klantennummer verwijderd door moderator owv privacy
Bladzijde 1 / 1
heb je de toestellen al eens herstart
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Yep. Standaard 'oplossing' die ik zelf probeer alvorens hier een vraag te stellen.
Optical-lampje (of Link, afhankelijk van uw glasvezel modem): kleurt dit lampje groen.
Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02 346 79 57, klantnummer: 612394107
PS: Heb een glasvezel-verbinding.
Dank bij voorbaat.
Ik heb een aanpassing gedaan, kan je de decoder nog eens volledig herstarten en eens kijken of het nu wel lukt?
Ik zit op kantoor. Ik probeer dit onmiddellijk wanneer ik vanavond thuiskom en laat hier nadien een bericht achter.
Alles lijkt opnieuw goed te functioneren na een nieuwe herstart van de decoder. Bedankt voor de tussenkomst!
Fijn dat te horen. Graag gedaan 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.