Skip to main content
Hallo



Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.

Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.

Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02*****, klantnummer: *****



PS: Heb een glasvezel-verbinding.



Dank bij voorbaat.



telnr en klantennummer verwijderd door moderator owv privacy
heb je de toestellen al eens herstart

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Yep. Standaard 'oplossing' die ik zelf probeer alvorens hier een vraag te stellen.
Optical-lampje (of Link, afhankelijk van uw glasvezel modem): kleurt dit lampje groen.
Hallo



Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.

Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.

Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02 346 79 57, klantnummer: 612394107



PS: Heb een glasvezel-verbinding.



Dank bij voorbaat.




Ik heb een aanpassing gedaan, kan je de decoder nog eens volledig herstarten en eens kijken of het nu wel lukt?
Ik zit op kantoor. Ik probeer dit onmiddellijk wanneer ik vanavond thuiskom en laat hier nadien een bericht achter.
Alles lijkt opnieuw goed te functioneren na een nieuwe herstart van de decoder. Bedankt voor de tussenkomst!
Fijn dat te horen. Graag gedaan 🙂

Reageer