Beantwoord

Plots geen digitale tv vanochtend ...

  • 3 June 2019
  • 7 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 1
Hallo

Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02*****, klantnummer: *****

PS: Heb een glasvezel-verbinding.

Dank bij voorbaat.

telnr en klantennummer verwijderd door moderator owv privacy
icon

Beste antwoord door SamuelD 3 June 2019, 10:45

Bekijk origineel

7 reacties

heb je de toestellen al eens herstart
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Reputatie 1
Yep. Standaard 'oplossing' die ik zelf probeer alvorens hier een vraag te stellen.
Optical-lampje (of Link, afhankelijk van uw glasvezel modem): kleurt dit lampje groen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo

Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02 346 79 57, klantnummer: 612394107

PS: Heb een glasvezel-verbinding.

Dank bij voorbaat.


Ik heb een aanpassing gedaan, kan je de decoder nog eens volledig herstarten en eens kijken of het nu wel lukt?
Reputatie 1
Ik zit op kantoor. Ik probeer dit onmiddellijk wanneer ik vanavond thuiskom en laat hier nadien een bericht achter.
Reputatie 1
Alles lijkt opnieuw goed te functioneren na een nieuwe herstart van de decoder. Bedankt voor de tussenkomst!
Reputatie 7
Badge +4
Fijn dat te horen. Graag gedaan 🙂

Reageer