Skip to main content
Beste



hetzelfde probleem doet zich hier voor. Via de app lijkt mijn account niet gekoppeld en ook via laptop ben ik ingelogd op de pickx link maar krijg ik geen programma’s te zien.



Graag feedback



bedankg
@Debbie B Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu moeten lukken.
Beste



werkt nog steeds niet - zowel app niet zld via laptop.
TUI: in het weekend komt niemand van Proximus zelf langs op het forum.

Voor technische problemen kun je wel terecht tijdens het weekend op het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk.
@Debbie B



Ik heb je account opnieuw gekoppeld, kan je het nog eens proberen?



Geert
Beste



nog steeds geen connectie.. via app krijg ik steeds “oeps, er ging iets verkeerd”, via laptop krijg ik “bad request” wanneer ik inlog (zowel app als laptop kreeg een update). Ik snap niet dat, gezien er reeds tientallen (en meer) mensen dit gemeld hebben, dit euvel nog steeds niet is opgelost.. lang leve stevie, vtm go en Netflix, allesbehalve Proximus moo


Hey Debbie,



Heb je bij het openen van de Pickx app de locatievoorziening aan staan op je toestel?



Groetjes IngeDC

Beste

Via de app werkt het nu wel, online nog steeds niet. Melding “400 bad request”.

bedankt voor feedback 


Beste

Via de app werkt het nu wel, online nog steeds niet. Melding “400 bad request”.

bedankt voor feedback 


Heb je al eens via een andere browser geprobeerd?

 

Geert


Reageer