Pickx App op Smart TV

  • 16 October 2019
  • 6 reacties
  • 1362 Bekeken

Badge

Op mijn smart tv kan ik wel surfen naar de website applicatie.Maar als ik iets wil doen komt steeds het blauwe gedeelte onderaan bijna volledig in beeld en kan ik geen zenders selecteren.Hoe krijg ik dat weg? 


6 reacties

De Pickx website wordt jammer genoeg enkel ondersteund op Windows en MacOS. 

Badge

Beste, het is toch altijd wat hé.Is dat zo moeilijk om aan  te passen?

Proximus had ook de tv merken kunnen vragen om dat in hun bibliotheek te plaatsen.

Mogelijkheden genoeg….

louter ter bijkomende info: eventueel met een kleine omweg bij middel van een Chromecast HDMI dongle op je TV en zo vanuit Pickx casten.

Pickx app heeft ook nog geen android tv ondersteuning. 

louter ter bijkomende info: eventueel met een kleine omweg bij middel van een Chromecast HDMI dongle op je TV en zo vanuit Pickx casten.

Pickx app heeft ook nog geen android tv ondersteuning. 

Neen, nog niet, maar het is wel de bedoeling om dit kortelings te gaan doen.

 

Op het FR forum

Reputatie 7
Badge +4

@jthiels dit staat hier in het NL forum ook  hoor. Dit komt er binnenkort aan! :wink:

Fr Forum, daar staat:

Hallo, kleine herinnering dat we aan het ontwikkelen zijn op Android TV - er is rekening gehouden met het idee, we werken eraan. Er is nog geen aanbod met de Android TV-app.

In antwoord op @Anathole, zoals @ Filevet96 zo goed zegt, biedt onze Epic Combo toegang tot Pickx zonder een decoder

En voor wie geen Philips of Sony TV … heeft kan de Chromecast HDMI dongle nog altijd een oplossing zijn.

 

Reageer