Beantwoord

Pickx

  • 26 August 2019
  • 8 reacties
  • 150 Bekeken

Beste,
Sinds enkele maanden ben ik klant en mijn pickx werkt nog steeds niet.
Ook heb ik vorige week Replay+ geactiveerd maar nog steeds werkt het niet.

Kan iemand mij verdr helpen aub?
icon

Beste antwoord door SamuelD 27 August 2019, 09:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Benny

Je bedoelt de pickx app op smartphone of tablet?

Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub.

Geert
Dag Geert,
Ik heb het toegevoegd.
Ja inderdad de pickx app op spartphone en tablet.
Er stond nog een fout in jouw configuratie. Dit is goedgezet, kan je even nakijken of je nog dit probleem ook hebt?
Nee werkt nog steeds niet
Ik heb TV Replay+ nog even heringesteld bij jouw configuratie. Zou je het nog een, hopelijk laatste, keer kunnen uittesten?
Nee de app reageert gewoon niet wanneer ik prober aan te melden.
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.

Grtz
Reputatie 7
Badge +4
Nee de app reageert gewoon niet wanneer ik prober aan te melden.
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.

Grtz


De app zou nu ook moeten werken , kan je die ook nog eens testen?
De app werkt nu en Replay+ ook.
Mag ik jou vriendelijk bedanken voor de geboden hulp.
Grtz

Reageer