Beste,
Sinds enkele maanden ben ik klant en mijn pickx werkt nog steeds niet.
Ook heb ik vorige week Replay+ geactiveerd maar nog steeds werkt het niet.
Kan iemand mij verdr helpen aub?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Benny
Je bedoelt de pickx app op smartphone of tablet?
Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub.
Geert
Je bedoelt de pickx app op smartphone of tablet?
Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub.
Geert
Dag Geert,
Ik heb het toegevoegd.
Ja inderdad de pickx app op spartphone en tablet.
Ik heb het toegevoegd.
Ja inderdad de pickx app op spartphone en tablet.
Er stond nog een fout in jouw configuratie. Dit is goedgezet, kan je even nakijken of je nog dit probleem ook hebt?
Nee werkt nog steeds niet
Ik heb TV Replay+ nog even heringesteld bij jouw configuratie. Zou je het nog een, hopelijk laatste, keer kunnen uittesten?
Nee de app reageert gewoon niet wanneer ik prober aan te melden.
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.
Grtz
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.
Grtz
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.
Grtz
De app zou nu ook moeten werken , kan je die ook nog eens testen?
De app werkt nu en Replay+ ook.
Mag ik jou vriendelijk bedanken voor de geboden hulp.
Grtz
Mag ik jou vriendelijk bedanken voor de geboden hulp.
Grtz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.