beste
Ik ben een proximus klant met volgende abonnementen :
vaste lijn +internet maxi beheerder
Gsm met mobilus S beheerder
probleem toe voegen van een GSM nr met Pay&go aan een bestaande MY proximus (sim kaart die deel uit maakt van een alarm systeem in een beveiligings kast
doel van die Sim kaart is het zenden van een aLARM NAAR EEN GSM via een SMS of check van de status alarm
ik kan dus GEEN SMS uitlezen die gezonden wordt door Proximus zoals een activatie code of opladen van de pay&go
ik wil nu het een my proximus voor dat pay&go aanmaken/ of dat pay&go nr monitoren via een bestaande my proximus van mijn vaste lijn of Gsm nr
kan ik met de PUK code van de pay&go ingeven ?
- Geef het gsm-nummer en de verificatiecode op.
Noot: kan deze gsm of tablet geen tekstberichten ontvangen? Selecteer de Ik kan geen tekstberichten ontvangen-link en geef uw pukcode van die simkaart op. Ga door naar stap 6. - Vul de activeringscode in die u zonet via sms hebt gekregen en klik op Verder.
- Meld u opnieuw aan in MyProximus met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Na maximum 1 uur ziet u bij Mijn Producten al uw producten en kunt u alle diensten beheren.
ik heb 2 mogelijkheden bekeken maar ik slaag er niet in dat nr toe tevoegen aan een my proximus :
1/een nieuwe My proximus aanmaken ==> probleem by het maken van de account voor My proximus :
eerste menu persoonlijke gegevens ==> invoeren persoonlijke gegevens OK
2de menu Enkel een mobiel nummer registreren? ==> gaat niet
Maak het u makkelijk en volg in MyProximus uw verbruik op. Geef uw nummer hieronder in en een sms met uw MyProximus activeringscode zal u toegezonden worden
GSM nr 0470xxxxx ( de sms kan niet gelezen worden omdat de Simkaart zit in een beveiligdeGsm module
kan proximus geen activatie code zenden via Email ?
2/ mogelijkheid is een GSM nummer toevoegen aan een bestaande My proximus waarvan men beheerder is ==> er is geen optie zoals in het filmpje is beschreven van proximus
Kan deze mogelijkheid toegevoegd worden door proximus?
groeten luc