Skip to main content
Onlangs kreeg ik een bericht dat mijn belkrediet 4€ was terwijl dat nog zeker 50€ zou moeten zijn. Ik heb mijn verbruik nagekeken en bleek dat er dataverbruik was, maar mijn data verbruik van mijn smartphone staat af. Ik heb dan 10€ bijgeladen en er is terug 4€ afgegaan.

Ik heb al een vraag gesteld via Chat en facebook en ik krijg daar geen antwoord , laat staan oplossingen voor mijn vragen.Graag zou ik hebben dat dit probleem opgelost wordt en dat mijn belkrediet terug op de waarde komt zoals het zou moeten zijn.

Hierbij wil ik vermelden dat ik al bijna 15 jaar deze kaart gebruik zonder problemen en nu wanneer dit niet snel opgelost is mij zal genoodzaakt zien om bij een andere provider te gaan.
Hallo Liliane,



Kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Zelf ook juist meegemaakt , mijn pay&go kaart wordt enkel gebruikt voor een tracker .Op 7/02 stond er nog 9,74 euro op , de dag daarop 0 euro zonder reden?

In de herlaadgeschiedenis staat er als transactie bij -9,74 :ongedefinieerd?

Graag zou ik dit probleem wordt opgelost , en dat ik mijn krediet terug krijg .

Het wordt anders wel een heel dure zaak met die kaart , niettegenstaande dat ze in de winkel beweerden dat enkel voor data ik een hele poos zou kunnen werken met een bedrag van 10euro.

(De tracker wordt gebruikt om mijn hond terug te vinden moest hij weglopen)
Bij mijn man ging zijn krediet ook zo weg dus moeten besluiten om het internet volledig te laten afzetten via Proximus zelf ! Jammer maar kon niet anders want betaalde zich blauw aan pay and go krediet laden terwijl hij geen internet gebruikte
Ter info:

Pay&Go+ = 0,50 euro/MB …. dus daar gaat u bv. met 10 euro krediet werkelijk niet ver mee geraken op het internet

-> best data op smartphone afzetten (tot absoluut nodig om één of andere reden), bv.

https://support.apple.com/nl-be/HT201299

https://www.nokia.com/phones/nl_nl/support/api/pdf/nokia-7-plus-user-guide



Ook met trackers zoals onderstaande is er elke 30 sec data verkeer (weliswaar beperkt, maar vele kleintjes maken een groot)

https://www.weenect.com/nl/gps-tracker-voor-honden-weenect-dogs.html
Inderdaad en niet voor niets dat ik iedere keer dat ik mijn P&G smartphone gebruikt heb even naar beneden sweep om wel zeker te zijn dat mijn data uitstaat en sindsdien nooit geen verassingen meer meegemaakt

Reageer