Dag,
Het is om te laten weten dat mijn pakket vandaag niet juist is aangekomen.
Is het mogelijk om dit eens na te kijken waar het juist zit nu?
Want ik vind het echt heel vreemd dat het pakket niet aangekomen is bij mij.
Via onderstaande link kunnen jullie het misschien eens na kijken van mijn pakket.
Onderstaand is de orderbevestiging van mijn bestelling.
Orderbevestiging: R4WEBSHOP005021030
Zelf heb ik gezien dat het van in charleroi vertrokken is gisterenavond laat rond 23u en dat het een goede 10 uur later zou moeten aangekomen zijn bij mij wat totaal niet zo is.
Hoop op een snelle reactie van jullie.
Vriendelijke groeten
Nick jackson
Het is om te laten weten dat mijn pakket vandaag niet juist is aangekomen.
Is het mogelijk om dit eens na te kijken waar het juist zit nu?
Want ik vind het echt heel vreemd dat het pakket niet aangekomen is bij mij.
Via onderstaande link kunnen jullie het misschien eens na kijken van mijn pakket.
Onderstaand is de orderbevestiging van mijn bestelling.
Orderbevestiging: R4WEBSHOP005021030
Zelf heb ik gezien dat het van in charleroi vertrokken is gisterenavond laat rond 23u en dat het een goede 10 uur later zou moeten aangekomen zijn bij mij wat totaal niet zo is.
Hoop op een snelle reactie van jullie.
Vriendelijke groeten
Nick jackson
Bladzijde 1 / 1
Dag NickJ,
Je kan de zending opvolgen via de track&trace van Bpost:
https://track.bpost.be/btr/web/#/home
Als barcode of referentie kan je het ordernummer ingeven: R4WEBSHOP005021030.
Groetjes,
Antonella
Je kan de zending opvolgen via de track&trace van Bpost:
https://track.bpost.be/btr/web/#/home
Als barcode of referentie kan je het ordernummer ingeven: R4WEBSHOP005021030.
Groetjes,
Antonella
Beste
Heb dit probleem ook en bij de post zeggen ze dat ik jullie moest contacteren.
>
https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/pakket-niet-aangekomen-48744#post636276
Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.