Vandaag voor de 50ste keer met zowel jullie als telenet gebeld. Mijn geduld is stilaan op en dit lijkt voor mij steeds meer op afzetterij.
Even de volledige situatie....er belt thuis iemand aan de deur...ik veronderstel iemand die voor jullie werkt met de vraag of ze eens mogen kijken wat voor ons het voordeligste is ivm tv, gsm en internet. Stellen ze ons voor naar jullie over te stappen en we moeten ons hiervan niets aantrekken. Alles werd door deze meneer geregeld. Enkele maanden later krijgen we een rekening van telenet dat er nog 510 euro openstaat bij telenet doordat er geen easy switch gebeurd is. Wij wisten hier niks van aangezien die meneer bij ons thuis zei dat wij helemaal NIKS moesten doen. Ondertussen doe ik niks anders dan naar jullie en telenet bellen om telkens afgescheept te worden zonder oplossing tot ik op vandaag moet horen dat het onze fout is en dat we het maar moeten betalen! Sorry dit kan er met mij niet in en ik zal het hierbij zeker niet laten! Eerlijkheid duurt het langst maar dit lijkt meer op afzetterij.
Zowel mijn ouders als ikzelf zijn diep teleurgesteld in jullie en jullie beleid.