Skip to main content
Hallo,

sinds we verhuisd zijn, zijn er enkele opgenomen reeksen niet meer bereikbaar op de decoder.

De afleveringen zitten in de lijst , kunnen afzonderlijk geselecteerd worden maar de opties: kijken, opname wissen, alle afleveringen wissen, opnameopties ... komen niet op het scherm.

De korte inhoud van de aflevering is wel aanwezig.

Hoe kunnen we deze opnames alsnog bekijken en wissen naderhand ? Ze nemen ook plaats in op de harde schijf.



Tnx.
Gilbert, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer/klantennummer doorgeven?

Alsook graag de reeksen die problemen geven?

Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Via deze weg kan een privé bericht worden gestuurd.
Dag Charlotte,

antwoord werd privé verzonden.

Grts, Gilbert
Sinds het prive gaan totaal geen reactie meer op dit probleem.

Raar is ook dat ons "oude" telefoon nummer nog voorkomt en geselecteerd kan worden als ik via PC naar opnames wil kijken.

Harde schijf staat nog voor 50% gevuld met opnames die totaal niet meer bereikbaar zijn.

Iemand een idee hoe ik hiervan verlost kan worden?
Gilbert_050



Wanneer je verhuist zullen inderdaad de opnames die op je harde schijf stonden niet meer beschikbaar zijn, aangezien deze ook allemaal ouder zijn dan 60 dagen zal het helaas niet mogelijk zijn deze terug te plaatsen.Groeten Els
Dit had ik al heeeeel lang begrepen maar we kunnen ze niet bekijken en ook niet wissen.

Wel nemen ze plaats in op de schijf en dat is het probleem.
Gilbert_050 kan u eventueel de oude nummer dan ook even doorgeven via onderstaande link , de lijst met opnames vind ik hierboven nog terug







https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Gilbert_050 ik heb het nogmaals doorgegeven. Groeten Els
De opnames zouden opnieuw zijn toegevoegd. Kan je even bekijken of ze nu wel terug zichtbaar worden?

Reageer