Skip to main content
Sinds vanavond nieuwe opnames hakkelend niet vloeiend, is dit algemeen? Opnames van vanmiddag en eerder zijn wel ok.
Bij ons zijn er deze avond ook haperende opnames. Modem al gereset maar doet het nog.
Bij ons is er ook bijna niet te kijken naar de opnames. Herstarten helpt niet.
waarschijnlijk regio gebonden want ik ben naar een opname aan het kijken zonder probleem.
Hier hetzelfde probleem. + dat die geplande opnames toch niet opneemt. Zeer vervelend.
Inderdaad in Kampenhout hetzelfde probleem, Replay niet naar te kijken op de decoder. Werkt wel OK op tablet maar dat is niet echt handig om samen naar te kijken.

Reboot van bbox3 en van decoder helpt niet.
krijg je geen melding dat er problemen zijn in je regio nadat je uw telefoonnummer ingegeven hebt als je belt naar helpdesk 080022800
Nee hoor geen melding op het helpdesk nummer. En na 22:00u geen support blijkbaar. Maar volgens de telefoonstem vind ik een oplossing op proximus.be...

Ik heb maar een electronisch ticket geopend. Immers, no ticket no problem...
Medewerker van proximus vertelde me op Chat dat meerdere mensen dit probleem zouden hebben. Alleen jammer dat ze de chat-sessie gesloten heeft zonder voldoende uitleg of een oplossing.
Antwerpen Centrum hier, is blijkbaar algemeen probleem hier onze buren hebben het ook. Of er is weer iets mis met de verdeelkast in de straat ivm de wegenwerken.
Nee hoor geen melding op het helpdesk nummer. En na 22:00u geen support blijkbaar. Maar volgens de telefoonstem vind ik een oplossing op proximus.be...

Ik heb maar een electronisch ticket geopend. Immers, no ticket no problem...




Je hebt gelijk (zijn blijkbaar besparingen aan het doen 😉 ) het is niet meer tot 24u voor technisch probleem

> op hun contact pagina staat nu:

Vanuit België: 0800 22 800

Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alles werkt terug normaal hier.
Heb je dit probleem nog steeds, Davy? Er waren gisteren inderdaad algemene problemen maar dat zou reeds moeten opgelost zijn, bij nieuwe opnames weliswaar.
Hallo. Ik heb de haperende opnames vandaag opnieuw opgezet en nu haperen ze blijkbaar niet meer. Dus hopelijk probleem opgelost. Straks nog eens proberen.
@Support …

Kunnen wij ook een verklaring/reden krijgen waarom dit gebeurt ajb?

De laatste weken komt dit meer voor.

Alvast Bedankt.
Louter ter bijkomende info: Zo algemeen was het blijkbaar ook weer niet want ik heb gisteren avond naar opnames gekeken en geen enkel probleem ondervonden.
Er zijn blijkbaar problemen met onze servers bij hoge trafiek. Het nodige wordt gedaan om dit snel en goed op te lossen.
Bij mij ook veel problemen met replay.

support (tel)gevraagd op donderdag en wacht nog
TUI: maandag komen de mensen van het proximus team hier terug langs om je verder te helpen.
@Sinopia



Heb je de decoder (bij de tv) hiervoor eens herstart?



Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel aub.



Geert
Jawel ,alles gereset en herstart

enkel replay is verstoord en hoe

aanvraag voor tel . bijstand was voor donderdag ll Niemand gehoord!
@Sinopia



je mag de decoder eens herstarten, ik heb een herstel gedaan in één van onze programma's.

Werkt de tv replay nu wel?



Geert
Nog altijd zelfde probleem

zou dat kunnen liggen aan de voedingskabel van decorder?
heb je dit op alle programma's die je wil herbekijken?



Geert
Jawel ,op alle programma’s maar enkel op 1 tv...

andere tv geen probleem ..dus decorder eventjes verplaatst en lap van tzelfde

terug op plaats tv2 en geen probleem daarom denk ik dat de voedingskabel een storing geeft..maar ik ben geen technieker
heb je dit op alle programma's die je wil herbekijken?



Geert


Jawel,op alle programma’s maar enkel op 1 tv

andere tv geen probleem ...dus decorders eventjes verwisseld en tv 1 nog altijd storingen op tv 2 geen probleem..weer verwisseld en altijd zelfde probleem.

zou dit kunnen dat de voedingskabel storing geeft op replay?

Reageer