Sinds ik naar een proximus simkaart ben overgeschakeld ontvang ik geen sms'en of telefoonoproepen meer van telenet klanten. Ik kan hen wel bereiken, maar het is dus niet wederzijds.
Na onderzoek weet ik nu al zeker dat het niet aan de soort gsm ligt. De sim-kaart heb ik ook al verwisseld. Nog iemand die dit probleem al heeft voorgehad en/of er een oplossing voor heeft gevonden?
Proximus heeft me nog niet kunnen helpen, dus daarom vraag ik het hier eens.
Groetjes!
Na onderzoek weet ik nu al zeker dat het niet aan de soort gsm ligt. De sim-kaart heb ik ook al verwisseld. Nog iemand die dit probleem al heeft voorgehad en/of er een oplossing voor heeft gevonden?
Proximus heeft me nog niet kunnen helpen, dus daarom vraag ik het hier eens.
Groetjes!
Bladzijde 1 / 1
Marieke, kan jij je gsm nummer even aan je profiel toevoegen?
Dan kijk ik dit graag even voor je na.
Dan kijk ik dit graag even voor je na.
Bovenstaande zou best ook door de betrokken Telenet-klanten aan Telenet voor controle/analyse gemeld worden (van x naar y op tijdstip z met eventueel bekomen bericht a)
Dergelijke problemen (zeker wanneer er meerdere operatoren zouden kunnen bij betrokken zijn) worden normaal/best van origine naar bestemming onderzocht om fout/oorzaak op te sporen en uit de wereld te helpen
Vermits er zeker directe/rechtstreekse interconnectie is tussen Telenet/Base en Proximus moet een dergelijk probleem in principe vrij snel kunnen opgelost worden (= 1 van de 2 partijen is in de fout gegaan, wanneer er anderen bv. ook MVNOs of transitoperatoren bij betrokken zijn wordt het een ietwat ander verhaal)
Dergelijke problemen (zeker wanneer er meerdere operatoren zouden kunnen bij betrokken zijn) worden normaal/best van origine naar bestemming onderzocht om fout/oorzaak op te sporen en uit de wereld te helpen
Vermits er zeker directe/rechtstreekse interconnectie is tussen Telenet/Base en Proximus moet een dergelijk probleem in principe vrij snel kunnen opgelost worden (= 1 van de 2 partijen is in de fout gegaan, wanneer er anderen bv. ook MVNOs of transitoperatoren bij betrokken zijn wordt het een ietwat ander verhaal)
Bedankt voor je feedback. Dit is inderdaad ook de bedoeling, maar daarvoor moeten we eerst over het gsm nummer beschikken. Dan maken wij een interoperator ticket aan .
Dan kijk ik dit graag even voor je na.
Dat heb ik bij deze gedaan!
Alvast bedankt
Dan kijk ik dit graag even voor je na.
Alvast bedankt
Bij deze is het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Want ik denk dat ik hetzelfde probleem heb.
Alleen kan ik ook geen SMS-berichten ontvangen van BASE klanten.
Van Telenet klanten kan ik geen telefoons of sms-berichten ontvangen.
Van BASE klanten kan ik wel telefoons ontvangen, maar geen sms-berichten.
Met andere operators zijn er geen problemen, denk ik.
Van BASE klanten kan ik wel telefoons ontvangen, maar geen sms-berichten.
Met andere operators zijn er geen problemen, denk ik.
We hebben hiervoor een ticket doorgestuurd naar de dienst 'Interoperator'.
Deze medewerkers zullen dit voor jou in orde brengen, wanneer we feedback krijgen van hen geven we je een seintje.
Geert
We hebben bevestiging gekregen dat het nu in orde zou moeten zijn.
Kan je dit eens uittesten?
Geert
We hebben bevestiging gekregen dat het nu in orde zou moeten zijn.
Kan je dit eens uittesten?
Geert
Het is in orde nu. Bedankt!
Hallo,
Ik heb problemen met sms'en van Telenet en Base klanten sms verzenden gaat wel maar kan GEEN sms'en ontvangen. Heb al getest met Orange en Proximus daar heb ik geen problemen mee. Kunnen jullie dit nazien?
Tahar
TUI: zal waarschijnlijk voor morgen zijn want ik heb de indruk dat hier niemand meer zal langskomen van het proximus team.
Iemand hier aanwezig van proximus??
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.