Vraag

Ontbrekende zender

  • 27 June 2019
  • 6 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik zie dat TV Melody hier bij staat maar kan deze niet krijgen op 155.
Staat nogthans bij uw zenders in Vlaanderen.
https://www.proximus.be/dam/jcr:810fbecd-d01e-4c11-836e-73cdae9ef3ca/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-flanders-nl~2019-06-13-09-01-36~cache.pdf
Ik heb Tuttimus
Alle Entertainment met movies en series pass
Alvast bedankt

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb het ook gemerkt en ik vrees dat diegene die copy/paste moet uitvoeren bij PX, er een zendertje teveel heeft "bijgepaste". Het zit niet bij Family NL, ondanks wat de zenderkaart beweert. Dit soort foutjes gebeuren eigenlijk standaard bij de zenderkaart. Ik heb er nog maar weinig gezien die juist zijn. 🤔
Reputatie 2
Badge
Ik heb het ook gemerkt en ik vrees dat diegene die copy/paste moet uitvoeren bij PX, er een zendertje teveel heeft "bijgepaste". Het zit niet bij Family NL, ondanks wat de zenderkaart beweert. Dit soort foutjes gebeuren eigenlijk standaard bij de zenderkaart. Ik heb er nog maar weinig gezien die juist zijn. 🤔

Had die er wel graag bijgehad Wallonië heeft meer Entertainment zenders dan Vlaanderen Melody is aparte muziek dan al dat kattengejank van nu.
Reputatie 7
Badge +3
Dag alainhome,
De zender Melody is enkel beschikbaar in de Franstalige TV-bundel Family. Dit staat effectief niet correct vermeld op de zenderlijst. Bedankt om dit te melden. Ik heb dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst om het te laten aanpassen.
Via deze link vind je in tussentijd een correct overzicht van de TV-zenders inbegrepen in Family bij 'De beste zenders voor het hele gezin' per categorie:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/family.html
Tip: als je de taal van de webpagina aanpast naar FR (rechtsbovenaan de pagina) dan zie je in de catagorie 'Musique' de zender Melody verschijnen.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 2
Badge
Dan hou ik mijn all entertainment pak dat is voordeliger dan dit pak 19 zenders voor 11 euro en Wallonië heeft er 26 als ik goed tel. Die krijgen meer voor dezelfde prijs dus.
Reputatie 7
Badge +3
Dag alainhome,
Het klopt dat er momenteel meer zenders zijn in de Franstalige Family dan in de Nederlandstalige versie. We blijven er echter werk van maken om ons aanbod steeds te verbeteren.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 2
Badge
Misschien die Melody TV opnemen in het Nederlandse Family boeket ook aangezien hier veel muziek uit de jaren 60 en 70 op is die muziek hoor je niet op die andere muziekzenders met hun hedendaagse muziek dat meer kattengejank geworden is dan die goede oude tijd. En ik hoor de muziek graag uit de jaren 60 en 70 want heb deze zender vroeger eens een tijdje kunnen ontvangen toen ik het boeket muziek en cultuur had. Ik denk dat dit toch een meerwaarde is voor de oudere kijkers. Mijn moeder is er 85 en die zag er graag naar. Mvg,