Ik ben geïnteresseerd om een nieuwe gsm te kopen gekoppeld aan een bestaand Proximus nummer, maar er komt steeds de melding dat het niet mogelijk is met het betreffende nummer, ook niet als ik met andere nummers probeer. Graag een beetje hulp.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kevin
Kan je je profiel aanvullen met je klantengegevens?
Dan kan ik eens nakijken wat er gebeurd.
Kan je je profiel aanvullen met je klantengegevens?
Dan kan ik eens nakijken wat er gebeurd.
Ondertussen het ik telefonisch contact gehad met de klantendienst en werd mijn bestelling langs die weg gedaan. Nu lijkt het dat het pakket (dat normaal vandaag moest aankomen) van bestelnummer R000000110000B9NBG nog in verwerking is door Proximus. Betaling werd onmiddelijk gedaan via de link die de klantendienst stuurde.
Het Kevin
Betaling is ok en het toestel is doorgestuurd naar b-Post. (gisteren op 23u)
Zij verzorgen de levering van het pakket. :)
Normaal zou je moeten een barcode ontvangen hebben, maar ik zal deze via een privé bericht naar jou doorsturen.
Betaling is ok en het toestel is doorgestuurd naar b-Post. (gisteren op 23u)
Zij verzorgen de levering van het pakket. :)
Normaal zou je moeten een barcode ontvangen hebben, maar ik zal deze via een privé bericht naar jou doorsturen.
Op de website van bpost staat:"Je pakje wordt momenteel klaargemaakt door de afzender. Voor bijkomende vragen, gelieve de afzender te contacteren." Ik wacht nog wel even af, maar meestal betekent dit niet veel goeds. Ofwel werd het niet verzonden, ofwel is het kwijt gedaan door bpost
Hallo
Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik krijg steeds de melding:
"Het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen"
Hoe kan ik hier rond?
Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik krijg steeds de melding:
"Het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen"
Hoe kan ik hier rond?
kathleen,
heb je producten bij proximus ?
Onder welk klantennummer staat je gsm als hij bij proximus is ?
vul je zo veel mogelijk gegevens in onder je profiel ? Dan kunnen we nakijken wat er aan de hand is ?
Vriendelijke groeten,
Tina
Dag KathleenVerhaegen,
Wat wens je juist te bestellen?
Groetjes,
Antonella
Wat wens je juist te bestellen?
Groetjes,
Antonella
Beste
Wat ik probeer te bestellen is het volgende:
Smartphone met abonnement(en)
Galaxy A50 Black
€ 99,00
DataPhone 500 MB
€ 5,00
Mobilus S
€ 15,99
Min klantnummer is 61xxxxx86 en ik heb enkel een abonnement mobiele telefonie
Wat ik probeer te bestellen is het volgende:
Smartphone met abonnement(en)
Galaxy A50 Black
€ 99,00
DataPhone 500 MB
€ 5,00
Mobilus S
€ 15,99
Min klantnummer is 61xxxxx86 en ik heb enkel een abonnement mobiele telefonie
Dag KathleenVerhaegen,
Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst met als dossier 43182993.
De dossierbeheerder zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joel
Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst met als dossier 43182993.
De dossierbeheerder zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.