Sinds ik ben overgestapt naar Proximus (2 maand geleden) heb ik het probleem dat alle inkomende gesprekken als onbekend worden doorgegeven. Eerst met een Pay & Go kaart (overstap naar nieuwe werkgever)maar nu nog steeds sinds ik mee op het groepsabonnement van het werk zit. Wat ik reeds gedaan heb:
1) toestel wipe & reinstall NOK
2) Sim in ander toestel (ikzelf heb een 1+1, mijn vriendin een Huawei) NOK
3) gebeld met de servicedesk, die gingen een profile wipe doen, ik heb dan 's avonds mijn toestel moeten herstarten, nog steeds geen oplossing.
Ik zit dus echt wel vast, iemand nog ideeën?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb het zelfde probleem. Wat moet er nu precies gebeuren om dit op te lossen?
hi, kan je ons je gsmnr doorgeven via prive ?
dan kan ik dit voor je bekijken en aanpassen
dan kan ik dit voor je bekijken en aanpassen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.