Hi,
Ik heb maandag mijn nummer en simkaart: 0499248*** laten deactiveren omwille van overstap naar een ander bedrijf met een ander abonnement. Echter kan dit nieuwe bedrijf mijn oude nummer niet overdragen naar mijn nieuwe simkaart omdat mijn oude simkaart (bij Proximus) reeds gedeactiveerd is. Zou mijn nummer kunnen geheractiveerd worden zodat ik hem kan overdragen?
Mijn simkaart nummer was: 2100298714***
Ik geraak niet door de klantenservice, dus ik hoop dat het zo lukt!
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Dag elienm, je nummer staat terug actief (ik pas het hierboven wel even aan, kwestie van privacy ;)). Grt, Heidi
Super bedankt!
Beste @HeidiE ik heb nu een aanrekening ontvangen van 59 euro voor deze zogezegde heractivering, hoewel dit maar 1 minuut was. Kan deze factuur aub ongedaan worden gemaakt..
Hoi elienm, ik maak dossier 42627266 en doe het nodige om deze kost dicht te boeken! Grt, Heidi
Bedankt, Heidi!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.