Wij hebben recent Proximus internet aangeschaft en info per post ontvangen mbt Proximus mailbox. Echter het mij toegestuurde passwoord is blijkbaar niet correct. Ik krijg steeds een foutmelding dat het passwoord niet juist is. Hoe lossen we dit op?
Bladzijde 1 / 1
ter info: kijk eens naar deze uitleg om te zien of je het zo kunt in orde krijgen door een nieuw wachtwoord in te stellen >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Anders wachten tot morgen als het niet lukt zodat iemand van Proximus zelf je hierbij verder kan helpen...
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Anders wachten tot morgen als het niet lukt zodat iemand van Proximus zelf je hierbij verder kan helpen...
Is het gelukt?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.