10 dagen geleden heb ik een aanvraag ingediend bij zowel vorige provider (ORANGE) als Proximus om een overzet te doen naar Proximus. Mijn werkgever heeft een SIM kaart aangekocht met hetzelfde nummer en het nodige werd gedaan bij ORANGE, nl. mijn account/nummer daar op een pre-paid kaart zetten.
Nu is er 4 dagen geleden gebeld geweest met de klantendienst en ze zeiden dat het 1 tot 3 dagen nog kan duren voor de overzet gebeurd is.
Kan er aub gekeken worden om mijn nummer over te zetten, het is zeer belangrijk voor mijn werk dat ik bereikbaar ben en zeker voor dit weekend. Dit is nu toch te lang aan het duren.
Alvast bedankt,
Christophe
Bladzijde 2 / 2
Hoi Chris
In onze systemen stond als weigering van de portering (overdracht) van jouw nummer dat deze niet actief stond.
Dat is de informatie dat we doorkregen.
Het klantennummer was correct vermeld in onze aanvraag (ik heb deze uit jouw post gehaald;))
Ik kan het opnieuw ingeven met simkaart nummer, maar dan moeten we zeker zijn dat het nummer actief staat. :)
Dus werkt het kaartje van orange nu je de registratie hebt uitgevoerd?
In onze systemen stond als weigering van de portering (overdracht) van jouw nummer dat deze niet actief stond.
Dat is de informatie dat we doorkregen.
Het klantennummer was correct vermeld in onze aanvraag (ik heb deze uit jouw post gehaald;))
Ik kan het opnieuw ingeven met simkaart nummer, maar dan moeten we zeker zijn dat het nummer actief staat. :)
Dus werkt het kaartje van orange nu je de registratie hebt uitgevoerd?
In onze systemen stond als weigering van de portering (overdracht) van jouw nummer dat deze niet actief stond.
Dat is de informatie dat we doorkregen.
Het klantennummer was correct vermeld in onze aanvraag (ik heb deze uit jouw post gehaald;))
Ik kan het opnieuw ingeven met simkaart nummer, maar dan moeten we zeker zijn dat het nummer actief staat. :)
Dus werkt het kaartje van orange nu je de registratie hebt uitgevoerd?
Hallo,
Bedankt voor je antwoord.
Gisteren geregistreerd maar het sim kaartje kan ik niet controleren of het werkt. Oude sim werkt niet op nieuwe telefoon (microSim) nodig en vorige gsm is enkele dagen geleden volledig kapotgegaan.
Zou het niet in principe na registratie moeten werken? Kunnen we mss eens proberen?
Chris
kun je bij (https://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265) al zien of het nummer reeds van provider veranderd is? maar waarschijnlijk is dit nog te vroeg?
In principe wel.
Afhankelijk wat orange allemaal met het nummer gedaan heeft natuurlijk.
Ik zal het in geven en we zullen zien. :)
@martin
Ja, het is nog te vroeg om dit nu al te checken. 🙂
Ik weet het, geduld is een heel mooie deugd den dag van vandaag
hey Chris
het zou in orde moeten zijn. :)
Heb je het kaartje van Proximus al in de gsm zitten?
kan je eens testen als het ok is?
het zou in orde moeten zijn. :)
Heb je het kaartje van Proximus al in de gsm zitten?
kan je eens testen als het ok is?
het zou in orde moeten zijn. :)
Heb je het kaartje van Proximus al in de gsm zitten?
kan je eens testen als het ok is?
Nog altijd geen succes!
Groeten
het zou in orde moeten zijn. :)
Heb je het kaartje van Proximus al in de gsm zitten?
kan je eens testen als het ok is?
Dit werkt nu perfect! Bedankt voor de hulp :)
Groeten,
Chris
graag gedaan. 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.