Over enkele maanden terug kreeg ik een mail dat een nieuwe decoder zou thuis geleverd worden in de maanden Mei of Juni.
Ik heb echter niets gezien.
Via de helpdesk kan ik ook geen antwoord bekomen.
Wat is er van waar want in de mail stond dat mijn oude decoder na één maand niet meer zou werken.
hi, jemmer genoeg heb ik nog geen timeframe van wanneer de decoders zouden geleverd worden
vanzodra hier meer info van is ontvangen de betrokken klanten een sms of mail
vanzodra hier meer info van is ontvangen de betrokken klanten een sms of mail
Dat hebben ze van Proximus hier in één of ander topic een veertiental dagen geleden ook gemeld, maar wanneer er terug kunnen geleverd worden werd niet vermeld.
Mss kunnen ze van Proximus uit nu wel al vertellen wanneer er terug kunnen geleverd worden!
Mss kunnen ze van Proximus uit nu wel al vertellen wanneer er terug kunnen geleverd worden!
Ik heb onlangs een e-mail gekregen dat Proximus momenteel zonder decoders zitten en dat er daardoor vertragingen zijn met de toezendingen van de decoders.
Het zal eerder voor juli of augustus zijn als het niet voor september zal zijn.
Het zal eerder voor juli of augustus zijn als het niet voor september zal zijn.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.