Skip to main content
Goedendag, ik heb mijn abbonoment bij Proximus opgezegd via een online formulier . Daarbij had ik perongeluk de verkeerde datum als opzeg datum gegeven ( 1week eeeder ) . Ik zag dat pas toen ik de bevestegingsmail kreeg. Heb gelijk contact via de CHAT gehad met 2verschillende medewerkers , die konden niks veranderen want het was nog niet in hun systeem. Volgende dag ( Hemelvaart ) was alles gesloten. Vrijdag weer contact gehad TELEFONISCH en ze zou dat in orde maken alleen zou het pas na het weekend goed komen. Zaterdag weer gebeld en gevraagd of ik extra zou moeten betalen

Hiervoor ? NEE als antwoord gekregen . maandag weer gebeld en

Weer zelfde antwoord en alles zou weer goed komen zei hij. Nu krijg ik opeens een factuur van “ WEDERINDIENSTREDING” . Nou hier ben ik dus echt niet van gediend !!!!!!!! Het is ook nog domiciliering. Ik verwacht dat jullie dit in orde brengen.
Bedankt , het is al in orde gebracht.