Skip to main content
Sinds een weekje zijn er blijkbaar enkele mails die niet toekomen. Kan ik die mails die niet toegekomen zijn, alsnog ontvangen? Ook komen er talrijke mails die vroeger gewoon in mijn mailbox toekwamen, nu in Junk mail toe. Is er iets veranderd aan de instellingen van mail? En hoe krijg ik die junk mails in mijn gewone mailbox?
@Ciska: Proximus is momenteel bezig met het oplossen van dit probleem.

Bedoel je de 'junk(spam) mails' op je eigen apparaat of in de Proximus Webmail?

Je kan ze zelf verplaatsen: bij Webmail doe je dit als volgt:

inloggen bij Webmail/ selecteer de mails die je wilt verplaatsen/bovenaan rechts op de streepjes/verplaatsen/Postvak IN/verplaatsen.(zie bijlagen)

Nu worden ze gedownload.
@Ciska ook interesant om weten mss is of je met IMAP of met POP werkt op je mailprogramma.

Vergelijkbaar probleem werd hier ook al besproken 👉 klik hier