Vraag

Niemand gekomen op de afspraak vrijdag

  • 22 April 2019
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo, ik maak vorige week een afspraak om internet te komen installeren bij mijn vaderDit voor 19 april in de namiddag. Ik krijg hiervoor een bevestigingsmail. Ik vraag aan mijn vader of het goed is gegaan, maar blijkt er niemand gekomen is.Er heeft ook niemand getelefoneerd. Ik kijk nu op afspraken op my proximus van mijn vader en blijkt dat die zonder overleg gepland is op donderdag 25/4 in de voormiddag. En kijk ik op status bestelling' staat er 27 april. Kan iemand hierover wat duidelijkheid verschaffen??

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo inge8980_01,

Werd de installatie reeds uitgevoerd? Indien nog steeds niet in orde, kan je ons de betrokken klantgegevens bezorgen via prive bericht voor verder nazicht?

Groetjes IngeDC
Is in orde gekomen, maar proximus had wel vergeten om op te zeggen bij Telenet waardoor we in mei een dubbele factuur kregen. Gelukkig deed proximus na herhaalde pogingen ( eerst contact met telenet, dan met proximus , dan weer met telenet en dan nog eens met proximus ( en bij proximus duurt het het heeeeeeel lang om iemand aan de lijn te krijgen of om mee te chatten) ik heb er bijna 2 uur mee bezig geweest )om hen te contacteren en ze toegaven dat ze het vergeten waren een geste door de factuur te laten vallen.