Sinds december vorig jaar heb ik problemen met mijn internet waarbij mijn netwerk uitvalt.
Er is al van alles gedaan en het is beter.
Maar gisteren, na 2 weken afwezigheid, is mijn avond weer geeindigd met een netwerk dat steeds weer uitvalt en heropstart.
Hoe komt het dat dit maar niet opgelost geraakt?
Bladzijde 1 / 1
Ik zie inderdaad opnieuw veel fouten op je lijn die voor verbrekingen zorgen. Ik kan van op afstand moeilijk de exacte oorzaak achterhalen. Ik denk dat het dus best is opnieuw een technieker langs te sturen om dit verder te onderzoeken. Wanneer zou dit eventueel passen voor u ?
Beste,
Er zijn al, ik schat, meer dan 20 techniekers langsgekomen.
De laatste was van een speciaal proximusteam die de moeilijke zaken oplossen.
Mijn volledig binnenapparatuur is al vervangen behalve de decoder die de allernieuwste is. ( ik was tester)
Buiten zijn er in de verdeelkast ook al vervangingen gebeurd.
Enkel de lijn naar mijn appartement is niet vervangen maar zou geen fouten geven.
Er is wel vorig jaar waterschade geweest in het gebouw dus misschien oxidatie?
Dus als er iemand komt moet het iemand van proximus zelf zijn en die ervaring heeft met moeilijke zaken. Anders heeft het geen zin.
Ik ben morgen thuis van 10u30 tot 14u.
mvg
Luc
Er zijn al, ik schat, meer dan 20 techniekers langsgekomen.
De laatste was van een speciaal proximusteam die de moeilijke zaken oplossen.
Mijn volledig binnenapparatuur is al vervangen behalve de decoder die de allernieuwste is. ( ik was tester)
Buiten zijn er in de verdeelkast ook al vervangingen gebeurd.
Enkel de lijn naar mijn appartement is niet vervangen maar zou geen fouten geven.
Er is wel vorig jaar waterschade geweest in het gebouw dus misschien oxidatie?
Dus als er iemand komt moet het iemand van proximus zelf zijn en die ervaring heeft met moeilijke zaken. Anders heeft het geen zin.
Ik ben morgen thuis van 10u30 tot 14u.
mvg
Luc
Ik heb het gezien dat er inderdaad al zoveel interventies geweest zijn. Het was sowieso mijn bedoeling opnieuw iemand van het gespecialiseerde team te sturen. Ik heb voor dit team jammer genoeg geen plaats voor morgen. Past vrijdag 12.30-17u u, of liever zaterdag van 10-14.30u of 12.30-17u ? Mag ik als contactnr voor de technieker het gsm-nr doorgeven dat eindigt op 903 ?
Vrijdag is ok.
U mag mijn gsm nr doorgeven.
En bedankt om een specialist te sturen.
Vriendelijke groet
Luc
U mag mijn gsm nr doorgeven.
En bedankt om een specialist te sturen.
Vriendelijke groet
Luc
U mag vrijdag iemand verwachten tussen 12.30 en 17u. De technieker zal u vooraf nog contacteren om u te verwittigen dat hij op komst is.
Het spreekt voor zich dat we de specialisten sturen. Dat is zeker nodig bij zo'n aanslepende problematiek.
Het spreekt voor zich dat we de specialisten sturen. Dat is zeker nodig bij zo'n aanslepende problematiek.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.