Vraag

Netflix start meestal niet op van de eerste keer

  • 9 August 2019
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo, mijn probleem is volgende: Als ik Nextlix start op proximus TV zie ik mijn logo.
Ik selecteer het en het pictogram voor wachten begint rond te draaien.
Ik hoor ook geen netflix "toedoem" geluid.
Dit duurt minuten, dan krijg ik een foutboodschap "opnieuw proberen" of "afsluiten"
Enkel "afsluiten" helpt, of de box resetten (schakelaar achterkant)
Meestal werkt het dan van de eerste keer.
Zijn er nog mensen die hetzelfde probleem hebben?

Ik heb een supersnelle fiber-verbinding en modem, gloednieuw.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder : instellingen > systeem > veiligheid/privacy > geef kinderlsot in > cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
Klopt, heb ik al geprobeerd. In dat geval moet ik opnieuw mijn user naam/wachtwoord ingeven en werkt het.

Maar ik heb dit dagelijks voor. Dit dagelijks doen lijkt me niet echt de oplossing.
Ik heb al met netflix contact gehad, maar die wijzen naar proximus.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt, heb ik al geprobeerd. In dat geval moet ik opnieuw mijn user naam/wachtwoord ingeven en werkt het.

Maar ik heb dit dagelijks voor. Dit dagelijks doen lijkt me niet echt de oplossing.
Ik heb al met netflix contact gehad, maar die wijzen naar proximus.


Het is zeker niet de bedoeling dat je dit dagelijks moet doen, ik heb het alvast doorgegeven aan de betrokken dienst. Voorlopig is het afwachten tot de volgende software update.
Heb exact hetzelfde probleem, zie topic https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/decoder-v-netflix-48002

Ook hier werkt die coockies wissen niet, volgens mij ligt het gewoon aan de decoder V6.
Met de V5 hadden we hier geen enkel probleem. Kan al niet wachten tot de V7 uit is om dan te proberen die V6 om te ruilen

Reageer